Retourbeleid

Bedrijfswagen Velgen Ruilen Retourneren

Gelukkig gebeurd het bijna nooit maar kan het voorkomen dat de bestelde producten niet naar wens of beschadigd zijn. Wij raden u aan dit zo snel als mogelijk maar binnen 3 werkdagen na ontvangst bij ons te melden.

Wij gaan samen met u bekijken hoe we een en ander in goede banen kunnen leiden en oplossen of een retour actie wordt overeengekomen. In het laatste geval zal de koper de geleverde producten onbeschadigd en in de originele verpakking retour zenden zoals omschreven in de algemene voorwaarden.

Wij zullen er alles aan doen om u als consument naar tevredenheid te helpen en tevreden te stellen.

Bedrijfswagen Velgen Retourbeleid

Retourneren en ruilen

Heb je je nieuwe set bedrijfswagen velgen ontvangen, maar vind je ze toch niet zo mooi of zijn ze beschadigd? Bij ons mag je ze ruilen of terugsturen.

Hoe werkt het:

  • Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om ze uit te pakken en te bekijken
  • Wil je ze ruilen of retourneren, dan moet je dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons melden. Je hebt dan weer 14 dagen de tijd om ze aan ons terug te sturen of af te geven bij onze vestiging.
  • De artikelen mogen niet op je auto gemonteerd zijn (er mag dus ook niet mee gereden zijn)
  • De artikelen/velgen/banden moeten onbeschadigd en in absolute nieuwstaat zijn
  • Stuur je ze terug, zorg dan voor een beschermende verpakking. Terugzending is voor risico van de koper.
  • Kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  • Wil je je geld terug? Zodra we de retourzending hebben ontvangen proberen we binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten (via hetzelfde als door u gebruikte betaalmiddel)
  • Wil je het artikel ruilen? Zodra we de retourzending hebben ontvangen, bestellen we het nieuwe artikel zodat je deze zo snel mogelijk ontvangt.

Let op !!

  • Kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Online-Velgen is niet aansprakelijk voor ontstane schade of zoekraken tijdens deze retourzending. (Zorg dus voor goede verpakking en verzekerde verzending)
  • Voor kosten gemaakt door derden (zoals monteurs, garages) geven we geen geld terug.
  • Bij duurdere bezorgopties dan de standaardlevering, geven we geen geld terug voor de extra kosten.